Każdego roku BZWBK podejmuje wiele inicjatyw związanych m.in z edukacją, społeczeństwem, środowiskiem czy innowacją. Coroczny raport odpowiedzialnego biznesu obejmuje analizę praktyk banku, wpływ działań na społeczność i gospodarkę oraz istotne tematy, które należało zraportować.
Głownym pomysłem naszego teamu było wykorzystanie #hashtagów. Dzięki temu mogliśmy przekazać dużą ilość informacji w prosty i łatwy do zapamiętania sposób. Elementem grywalności są w.w hashtagi. Użytkownik musi w nie klikać aby zdobywać punkty. Punkty są reprezentacją pieniędzy jakie BZWBK przekaże na cele dobroczyne.
Każda ze swtorzonych podstron jest rezultatem długich godzin poświęconych na research, analizę danych i audyty UX/UI. W naszym projekcie wykorzystaliśmy kolory firmy, jakimi są czerwień, zieleń oraz biel. Kolorem kontrastowym naturalnie stała się czerń i została użyta do wszystkich tekstów na stronie. Aby przybliżyć użytkownikom naszą koncepcję raportu, przygotowaliśmy animację w postaci wideo.
Potrzebujesz sprawdzonego rozwiązania? Chcesz porozmawiać? Napisz do nas